Nog 2 nachtjes en dan staat ons zomerkamp op de agenda. Wij zijn druk bezig met alle voorbereidingen en ik kan nu al verklappen dat het een te gek en gezellig weekend gaat worden.
Om er voor te zorgen dat jullie kind(eren) goed voorbereid aankomen hieronder een checklist
Zaterdag 5 t/m zondag 6 juli 2025
• Luchtbed
• Slaapzak
• Toilettas
• Voetbalkleren voor 2 dagen
• Zwembroek/kleding + waterpistool
• Nachtkleding
• Warme kleding voor ’ s avonds
• Handdoeken
• Zonnebrand
• Eventueel zaklamp
• Bidon
• Spullen zoveel mogelijk voorzien van naam
De kinderen zijn zelf verantwoordelijk voor alles wat ze meenemen.
Zaterdagmorgen vanaf 09.00 en uiterlijk om 09:30 uur mogen de kinderen gebracht worden. Jullie mogen je melden in de kantine bij Nathalie, Sonja of Marit en de € 10,- met pin voldoen. Na aanmelding krijgt elk kind te horen in welk team hij/zij zit met daarbij welke leider, tent en welke kleedkamer. Het verzoek aan alle ouders om de kinderen te helpen met het opblazen van de luchtbedden en het inrichten van de tent (Alleen slaapspullen naar de tent, overige kleren/toiletspullen etc. blijven in de kleedkamer). We starten met het programma om uiterlijk 10.00 uur in de kantine.
Op zondagmiddag eindigt het programma om 14:00 uur en kunnen de kinderen weer opgehaald worden en zouden we het fijn vinden als u daarna nog even tijd heeft ons te helpen met opruimen.
Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn horen wehet graag!
Met sportieve groet,
Ineke, Marit en Sonja
Sonja Feijen
activiteiten@asserboys.nl
06-20022390